Translate

2017. augusztus 28., hétfő

Vannak morbid történetek is, amik azonban bearanyozhatják a napodat!


Egy olyan sztorit hoztam el most neketek, amit eddig csak privát Facebook oldalamon osztottam meg, de a nagy sikerre való tekintettel elhoztam nektek ide is. Kellemes mosolygást!

(A bejegyzés alatti kommentek egy régebbi posztomhoz tartoznak, amely ez előtt volt jelen ezen a helyen. Azt a témát lezártam, és hoztam helyette egy vidámabbat. A kommentek azonban a szívemig hatoltak, ezért szerettem volna megtartani őket! Megértéseteket köszönöm! )

Mint páran tudjátok, a párom, Zoli, temetkezési cégnél dolgozik.
Az ügyelet minden harmadik héten az övé, olyankor a céges autó nálunk van egész héten, egy csodaszép, 10M Ft-ot érő Ford Tranzit.
Az ember természetesen igyekszik vigyázni egy ilyen autóra (is).
A kocsira egyébként ki is van írva, hogy "Temetkezés", az összes elérhetőséggel együtt. Ez rövid esetünk szempontjából fontos.
Szóval ez a rövid beszélgetés ma reggel 8 (!!!) órakor történt.
Zoli füvet nyírni készült, így az autóval kiállt a kerítésünk melletti füves területre, hogy nehogy valamilyen kár érje az esetlegesen felpattanó kavicsok miatt. A kerítést pala fedi, így azon nem látunk ki. Én éppen csak, hogy kiléptem a házból az udvarra, amikor motoszkálás és dünnyögés terelte magára a figyelmünket. A hangok kintről, a kocsi mellől érkeztek.
Életem párja kíváncsian osont a kerítés végéhez, ahonnan már jól rá látott a kint parkoló autóra.
Egy idős nénit pillantott meg, aki tapogatta, körbe járta, a rendszámot nézegette, és a kilinccsel nyitogatni próbálta a kocsit, közben valamilyen, számunkra "érthetetlen" nyelven dünnyögött valamit.
Kis idő múlva Zoli megszólította a nénit, én pedig végig hallgattam e rövidke párbeszédet, ami aztán bearanyozta az egész napunkat.

Íme:
- Mit tetszik ott keresni, csókolom?
- Jaj, csak nézem, hogy milyen autó ez? - hunyorog ismét az autó felé.
- Ez egy Ford.
- Milyen márkájú autó ez?
- Ez egy Ford Tranzit. De tessék vigyázni, mert riasztó van rajta! - mondja türelmesen.
- Jajj. És mit csinálnak ezzel az autóval?
- Ez egy temetkezési autó. Rá van írva! - kezd gurulni a pirula, mert a néni folyamatosan erőszakoskodik az autóval.
- Micsoda?
- Hullaszállító! - a pirula elgurult.
- Jajj! Akkor, ha meghalok, engem is ezzel vigyenek el!
- Jó!! Akkor majd tessék telefonálni!


                                  Én: Nagyon röhögök!



















3 megjegyzés:

  1. Drága Ági! A tűz és víz sorozat kapcsán kerültem a csoportodba, mondhatom, hogy régi tag vagyok. Igaz, nem sokszor írok, nem vagyok bőbeszédű, de amit leírtál, teljesen megértem, és átérzem. Hasonló történt velem egy másik fórumon, nem FB-n. Sajnos, azt mondja az ember, hogy nem törődik vele, dehogy nem évek múlva is fáj. :-( Az az igazság, hogy a békétlenséget nem tudom elviselni, így azokat át is szoktam görgetni. Az meg, hogy a saját magad által gyűjtött dolgokat kitörölted, teljesen jogos volt. Átolvastam a történéseket, hihetetlen az emberi rosszindulatiság. A túlzott rajongók meg néha már tényleg nagyon túl megy minden határon.
    Egy biztos, az a csoport soha nem lesz olyan, mint Veled volt, sok a kétszínű ember, ki fognak ott is derülni a dolgok. Hamarosan ki fogok lépni a csoportból, még kicsit várok, de mielőtt kilépek, én is el fogom mondani a véleményemet.
    Drága Ágnes, sokan vagyunk Melletted, szeretünk Téged, csak ez számít. Bízom benne, az, hogy kiírtad magadból egy kicsit megkönnyebbültél.
    Én köszönöm,hogy ismerhetlek, sok szép órát szerzel az írásaiddal. Folytasd. Ölellek szeretettel: Jolimama

    VálaszTörlés
  2. túl kell lépni az emberek rosszindulatán,és folytatni a munkát ott,ahol abbahagytad,sokunk örömére.

    VálaszTörlés
  3. Ági megertelek es sztem jol tetted.mivel mar nem vagy az oszlopos tagja a csopinak.ugy döntöttem kiszállok es híven követlek,szamomra sem elfogadhato ez az ügy!!Köszönöm a török sorozatok rajongasanak hogy megismerhettelek ��Kitartast#Rosszindulatu emberektől mente életet kívánok neked :)Te álltalad es a sorozatok elvontak a gyogyithatatlan betegsegemről a figyelmet ezuton köszönöm hogy életben tartottal tartasz!Ez most morbidnak tünik es nyalasnak de sajnos igaz nincs gyogymod!Köszönöm Millio puszi ��

    VálaszTörlés